Орта Азия елдерінің көліктік байланысын арттырып, транзиттік жағдайды дәйекті түрде жақсарту қажет, деді Мемлекет басшысы Қырғызстандағы өңір басшыларының кездесуінде.
"Жаңа геосаяси шындықтарда біздің өңірдің трансконтиненталдық сауданы ілгерілету мен дамытудағы рөлі қарқынды өсуде.
Қазір Қазақстан Транскаспий халықаралық көлік бағытын белсенді дамытып жатыр.
2017 жылдан бері осы дәліздің бағыттары бойынша контейнерлерді тасымалдау үш есеге жуық өсті.
Сонымен қатар, Қазақстан Мазари-Шариф-Кабул-Пешавар теміржолының құрылысына қатысуға дайын.
Атап айтқанда, біз темір жол қондырмасының материалдарын үздіксіз қамтамасыз етіп, жылжымалы құрамды қамтамасыз ете аламыз».
Өз тарапымыздан серіктестерді Шығыс Азия мен Парсы шығанағы елдері арасындағы ең қысқа жол – Қазақстан-Түркіменстан-Иран теміржолын белсендірек пайдалануға шақырамыз.
Жақында Иранға сапарым барысында Қазақстаннан Түркияға Түркіменстан мен Иран аумағы арқылы алғашқы контейнерлік пойыз жіберілді.
Бұл жаңа логистикалық шешім бар болғаны 12 күн ішінде 6000 шақырымнан астам жол жүруге мүмкіндік береді.
Таяу Шығыс пен Еуропа елдерінің нарықтарына шығуды Қазақстанның Ақтау және Құрық теңіз порттары қамтамасыз ете алады.
Түркіменбашы портының инфрақұрылымын сәтті дамытып жатқан Түркіменстанның да осы ұстанымды ұстанатынына сенімдімін».
Біздің елдеріміз өзара көлік коммуникациясын дамытуды назардан тыс қалдырмауы керек. Біз қазір Өзбекстанмен белсенді ынтымақтастықтамыз. «Дарбаза – Мақтарал» теміржол желісінің іске қосылуы өткізу қабілетін 2 есеге арттырып, жүктерді тасымалдау уақытын 1,5 есеге қысқартады.
«Түркіменбашы – Қарабогаз – Қазақстан шекарасы» жаңа автожолының құрылысын да қолдаймыз. 2025 жылдан бастап автожолдың Жаңаөзен-Түркіменстан шекарасы учаскесін қайта жаңғырту жұмыстарын бастау жоспарлануда.
Осы бағыттағы іс-шараларды үйлестіру біздің көліктік-логистикалық жобаларымыздың қайтарымдылығын айтарлықтай арттырады.
Сондықтан үкіметтер тарифтік саясатты оңтайландыру және әкімшілік процедураларды жеңілдету бойынша тығыз жұмыс істеуі керек.
Әрине, біздің амбицияларымыз Орталық Азияны таза құрлықтағы көпір және шикізат жеткізушісі ретінде көрсетумен шектелмеуі керек.
Шынайы тұрақты экономикалық модельді құру ауқымды индустрияландыруды және экономиканың жаңа перспективалы секторларын қарқынды дамытуды талап етеді».