2023 жылғы қаңтар-желтоқсанда ҚР-да тамақ өнеркәсібі секторына негізгі капиталға салынған инвестиция 150,7 млрд теңгеге жетті, бұл өткен жылмен салыстырғанда ақшалай 7,2% артық. Күрделі салымдардың нақты көлемінің нақты өсімі 3,9%.

Өңірлер бойынша салаға салынған күрделі салымдардың ең көп көлемі Алматы облысына тиесілі: 46,4 млрд теңге, бір жыл бұрынғы 25,8 млрд теңгемен салыстырғанда ақшалай жылдық өсім 79,4%.

Алғашқы бестікке Солтүстік Қазақстан (16,5 млрд теңге), Түркістан (16 млрд теңге), Қостанай (9,7 млрд теңге) және Ақмола (9,1 млрд теңге) облыстары да кірді.

Инвестициялық портфельдің басым бөлігін – 63,3%-ын кәсіпорындардың меншікті қаражаты құрады: 95,4 млрд теңге – бір жыл бұрынғыдан 12,8% артық.

Инвестиция көлемінің төрттен бірін банк несиелері құрады: 38,3 млрд теңге, бір жылда 9% азайған. Қалғаны банктік емес қарыз қаражат: 17 млрд теңге, жылдық өсім 22,3%.

Азық-түлік қауіпсіздігіне қатысты ҚР азық-түлік нарығы қант (2023 жылғы қаңтар-қарашада сұраныстың 61,1%-ын импорттаушылар қамтамасыз етті), балық, шаянтәрізділер және моллюскалар (сұраныстың 53,2%-ы), ірімшік пен сүзбе (44,8%), шұжық және ұқсас ет өнімдер (40,3%) санаттары бойынша импортқа жоғары тәуелді.

Қазақстандық өндірушілер сары май (80%), макарон және макарон өнімдері (81,1%), өсімдік майы (81,3%), күріш (87,7%), ет, құс және ет жанама өнімдері (87,9%) сияқты санаттар бойынша сұранысты жақсы деңгейде (ішкі нарықтағы сату және экспорт) қанағаттандыра алды.

Нан және нан өнімдері (94%), өңделген сұйық сүт және кілегей (94,9%), ұн (98,2%) сияқты санаттарда меншікті өнімдермен қамтамасыз етудің жоғары деңгейі байқалады.

Қант (12 пайыздық тармаққа), күріш (8 п.т.), балық және теңіз өнімдері (7,8 п.т.), макарон өнімдері (2,4 п.т.), өсімдік майы (1,2 п.т.), ұн (0,8 п.т.), сүт және кілегей (0.7 п.т.), нан (0.7 п.т.), шұжық (0.7 п.т.), ет және субөнімдер (0.1 п.т.) санаттарында өзін өзі қамтамасыз ету деңгейі (сұранысты қамтамасыз етудегі жергілікті өндірушілердің үлесі) төмендеді. Ал ірімшік пен сүзбе (3,4 п.т.) және сары май (4,1 п.т.) санатында керісінше жергілікті өндірушілердің үлесі өсті.