Қазақстандықтар азық-түлікке көбірек, ал қызмет көрсетуге аз жұмсайды.

Статистикаға сәйкес. 2015-2022 жылдары азық-түлікке тұтынушылық шығындардың үлесі 43,8%-дан 51,2%-ға дейін өсті. Бұл ретте ақылы қызметтерге жұмсалған шығыстардың үлесі 23,8%-дан 18,4%-ға төмендеді.

USDA Экономикалық зерттеулер қызметінің 2021 деректері бойынша «тұтыну шығындарындағы азық-түлікке, оның ішінде үйде тұтынылатын алкогольсіз сусындардың үлесі» зерттеуге енген 104 елдің ішінде Қазақстан 98-орында.

ұл көрсеткіш бойынша көшбасшылар: АҚШ (6,7%), Сингапур (8,4%) және Ұлыбритания (8,7%).

Тізімнің соңында Кения (56,1%), Мьянма (56,5%) және Нигерия (59,0%).

Энгель заңы бойынша халықтың табысы өскен сайын азық-түлікке жұмсалатын шығындардың үлесі төмендейді, ал қызмет көрсетуге жұмсалатын шығындардың үлесі айтарлықтай өседі. Бұл үлгі елдерде де байқалады. Ел неғұрлым бай болса, соғұрлым азық-түлікке жұмсалатын шығындардың үлесі аз, ал қызмет көрсетуге жұмсалатын үлес көп болады.