Парижде өтетін 2024 жылғы Жазғы Олимпиада ойындары бүкіл әлемнің брендтері үшін бірегей жарнамалық мүмкіндік береді. 2024 жылғы басты спорттық оқиғаны ұйымдастырушы ұлтаралық корпорациялар үшін де, сондай-ақ кең аудиторияны қамтуға мүмкіндік беретін жергілікті бизнес үшін теңдессіз платформа ұсынады.

Экономикаға ықпалы

Лимож университетінің заң және экономика орталығы (CDES) 2024 жылғы Париждегі Олимпиада ойындарының экономикалық ықпалының кешенді зерттеуін жүргізді және оларды өткізудің айтарлықтай пайдасын көрсетті.

Қорытындылардың бірі — Ойындар күтпеген экономикалық пайданың катализаторы бола алады, 10,7 млрд еуро көлемінде орасан зор табыс әкеледі әрі өңірде 250 мыңнан астам жұмыс орнын ашады. Бұл экономикалық өрлеу әртүрлі көздерден, соның ішінде туризмнің өсуінен, инфрақұрылымның дамуынан және іс-шара барысында экономикалық белсенділіктің өсуінен болады деп күтілуде. Бұл көп қырлы экономикалық ынталандыру Париж экономикасының сан алуан секторына оң каскадты әсер етуі мүмкін.

Айта кету керек, Ойындар тек ірі корпорацияларға ғана бағытталмаған; олар сондай-ақ шағын бизнес пен әлеуметтік кәсіпорындарды ынталандыруға арналған. Олимпиада ойындары оқыту бағдарламалары, сапалы жұмыс орындарын құру және жергілікті тұрғындар мен осал топтар үшін мансаптық мүмкіндіктер жасау сияқты бастамалар арқылы инклюзивті экономикалық өсуге ықпал етуге бағытталған. Инвесторлар өз кезегінде іс-шаралар өткізу, қонақ үй, мейрамхана бизнесі және ойын-сауық индустриясы сияқты қызметтеріне сұраныс күрт өсетін компаниялардан мүмкіндіктер табуы мүмкін.

Аудиториямен күтілетін өзара әрекет ету

2020 жылы Токиодағы Олимпиада ойындары бүкіл әлем бойынша 3,05 млрд көрермен жинады, ал Парижде одан да көп көрермен жиналады деп күтілуде. Бұл мәлімдеме әсіресе америкалық көрермендерге қатысты, себебі іс-шара АҚШ-тың сағаттық белдеулерін ескере отырып жоспарланады.

Дәстүр бойынша, жанкүйерлер арасында 50-64 жас аралығындағы штат тұрғындары басым болып отыр, бірақ 2024 жылғы Олимпиада ойындары әйелдер спортына деген қызығушылықтың артып келе жатқан миллениум мен Z буындарына да қызықты болмақ. Бұл ретте Олимпиада ойындарын кіріс немесе білім деңгейлері әртүрлі көрермендер қызығушылықпен бақылайды, бұл әртүрлі әрі ауқымды аудиторияны қамтамасыз етеді.

Айта кету керек, Токиодағы прайм-таймдағы Олимпиада ойындарының көрермендері орташа есеппен 15,5 миллион көрерменді құрады, бұл 2000 жылдан бергі ең төменгі көрсеткіш болып отыр. Алайда Париждегі Олимпиада ойындарының бірегей кестесі мен кең тартымдылығы бұл үрдісті кері қайтара алады.

Инвестициялық мүмкіндіктер

Олимпиада ойындарының кең ауқымын және компаниялардың оларды ұйымдастыруға қатысуын ескере отырып, қандай акциялардың жеңетінін болжауға болады.

1. АҚШ-тағы Олимпиада ойындарының негізгі телекомпаниясы ретінде NBCUniversal (CMCSA) жарнамалық кірістер мен көрермендердің көбеюінен айтарлықтай пайда көреді. Comcast және оның еншілес компаниясы NBC Universal компаниясы барлық спорт түріне, оқиғаларға және эксклюзивті контентке толық қол жетімділікті ұсына отырып, 2024 жылғы Олимпиада ойындарының тікелей эфирін айтарлықтай кеңейтуді жоспарлап отыр. Күн сайын кем дегенде тоғыз сағаттық күндізгі тарату болады, бұл Олимпиада ойындарының алдыңғы көрсетілімдерінен айтарлықтай көп. Осылайша, NBCUniversal қызықты әрі үздіксіз қаралымды қамтамасыз етуге тырысады. Сонымен бірге, прайм-таймдағы шоу көрермендерге оқиғаларға жан-жақты шолу жасай отырып, күнді қорытындылайды

NBC Sports төрағасы Пит Беваква «Соңғы екі Олимпиада ойынының Peacock арнасында көрсетілімінің сәттілігін» атап өтті. Ол Токио мен Пекиндегі Ойындар арасында қол жеткізілген айтарлықтай жақсартуларды атап өтті және Париж-2024-те табысқа жететініне сенім білдірді. New York Times газетінің хабарлауынша, NBCUniversal 2032 жылға дейін Олимпиада ойындарының эксклюзивті тарату құқығына 7,75 миллиард долларға дейін инвестициялайды, бұл компанияның Олимпиада ойындарын жариялауға ұзақ мерзімді міндеттемесін көрсетеді.

2. Nike үшін (NIKE) Париждегі Олимпиада ойындары өсу катализаторы сияқты. Спорттық жабдықтардың жетекші демеушісі әрі оны беруші бола отырып, компания сатылымның өсуін арттырып, брендтің танымалдылығын арттыра алады. Алдағы ойындар Nike-ке нарықтағы орнын нығайтуға және тұтынушының көңіл-күйін өз пайдасына бұруға айтарлықтай мүмкіндік береді.

Statista деректері бойынша жылына шамамен 200 миллиард долларға бағаланатын спорттық киім нарығы ықтимал рекордтық табыс күтеді. Табыстың осылай өсуі екі ірі халықаралық спорттық іс-шараның арқасында болуы мүмкін. 14 маусымнан бастап төрт апта қатарынан бүкіл Еуропада және одан тыс жерлерде жұртшылықтың назары Еуро-2024 футбол чемпионатына аударылды. 26 шілдеден 11 тамызға дейін Парижде Олимпиада ойындары өтеді, олар бүкіл әлем бойынша миллиондаған көрермендерді жинамақшы.

2024 жылғы Париждегі Олимпиада ойындарында жаңа спорт түрлері, оның ішінде хип-хоп мәдениетімен және қалалық көше киімдерімен терең байланысы бар брейк (би) болады. Бұл әзірлеме Nike, Adidas және Under Armour сияқты өндірушілердің, сондай-ақ Dick's Sporting Goods сияқты бөлшек сатушылардың ұсыныстарымен тамаша үйлеседі. Мұндай спорттық іс-шаралар спорттық киім брендтерінің танымалдығы мен сатылымын айтарлықтай арттырады. 2021 жылы Токиодағы Олимпиада ойындары кезінде Amazon-да «АҚШ-тың құрама олимпиадалық киімдері» және «АҚШ-тың олимпиадалық киімдері» сияқты сұраныстардың өсуі байқалды, бұл тұтынушылардың қызығушылығының артқанын көрсетеді.

Еуро-2024 чемпионаты АҚШ нарығына айтарлықтай әсер етпеуі мүмкін, бірақ бұл футбол басым спорт түрі болып табылатын Еуропада, Африкада, Азия-Тынық мұхиты өңірінде және Оңтүстік Америкада маңызды оқиға болып саналады. Олимпиада ойындары Nike-ке ойындар үшін арнайы әзірленген ең жаңа киім мен аяқ киім желілерін көрсетуге тамаша орын ұсынады. Демеушілік көрсетілетін спортшылардың әлемдік даңқы мен жетістігі сатылымды едәуір арттырып, тұтынушылардың осы жаңа өнімдерге деген қызығушылығын ұлғайта алады. Nike-ті қолдайтын спортшылардың жоғары көрсеткіштері брендке деген адалдықты одан әрі арттырып, тұтынушылардың сұранысын арттырып, сатылымның өсуіне әкелуі мүмкін.

Париждегі Олимпиада ойындары Nike үшін жаңа бетбұрыс болуы мүмкін, бұл компанияға өз инновацияларын көрсетуге және нарықтағы көшбасшылығын нығайтуға мүмкіндік береді. Әлемдік даңқы мен демеушілік көрсетілетін спортшылардың нәтижелерін пайдалана отырып, Nike тұтынушылардың сұранысы мен брендке деген адалдығын арттыра алады. Инвесторлар компанияның даму траекториясын және нарықтық көңіл-күйді бағалау үшін Nike қорларының серпінін және Олимпиада ойындары кезіндегі нарықтық реакцияны бақылауы керек.

3. 2024 жылғы Париждегі Олимпиада ойындарының қарсаңында Airbnb (ABNB) үшін қызықты мүмкіндік, ол еркін табыс экономикасының басым ойыншысы болып табылады және инвесторлардың көпшілігі мұндай атауды демалыс орындарын брондаудың синонимі деп санайды. Аталған компания барлық дерлік елде болса да, туристік компаниялардың акциялары ең жақсы кезеңдерді бастан өткерді: қазіргі уақытта олар ең жоғары бағамен салыстырғанда 33%-ға төмендеді. Дегенмен, оның баға/пайда коэффициенті 20-ға тең болатын сенімді бағасы оны назар аударуға тұрарлық етеді. Сол үшін де Airbnb, әсіресе алда Парижде өтетін 2024 жылғы Олимпиада ойындарын ескере отырып, ақылға қонымды инвестиция бола алады.

Компания бүкіл әлем бойынша саяхатшылар мен иелерді біріктіретін технологиялық платформаны әзірледі. Airbnb қонақтардан, әдетте брондау құнының шамамен 3%-ы мөлшерінде комиссия және әдетте шамамен 14% болатын иелердің комиссиясын өндіріп алу арқылы кіріс алады. Тазалау ақысы оның кірісіне де үлес қосады. Бұл бизнес-модель өте тиімді болып шықты, 2023 жылы Airbnb сатылымының көлемі 9,9 млрд АҚШ долларын құрады, бұл пандемияға дейінгі 2019 жылғы табыстан екі есе көп. Компания айтарлықтай, әсіресе ұзақтығы 28 күн немесе одан да көп уақыт болу бірінші тоқсанда брондалған түндердің 17%-ы тиесілі болған ұзақ мерзімді нарықта өсу әлеуетін көреді, бұл пандемиядан кейінгі икемді жұмыс кестесіне байланысты болуы мүмкін.

Airbnb бәсекелестік позициясын екі негізгі фактор қамтамасыз етеді: бренд күші және желі әсері. Айта кету керек, трафиктің 90%-ы ақылы маркетингтік арналарды айналып өтіп, тікелей қолданбаға түседі. Сонымен бірге, Airbnb желілік әсерден, яғни интернет-экономикадағы бәсекелестік артықшылықтан пайда көреді. Airbnb 2021 жылдан бастап ең аз күрделі шығындарды талап ететін активтері аз бизнес моделінің арқасында тұрақты түрде оң операциялық пайда табуда. Бұл орнықты еркін ақша ағынына (FCF) әкелді: компания өткен тоқсанда 1,9 миллиард доллар мөлшерінде еркін ақша ағынын шығарды. 31 наурыздағы жағдай бойынша Airbnb-де 11 миллиард доллар ақша қаражаты, олардың баламалары және қысқа мерзімді инвестициялар болды, бұл тек 2 миллиард долларлық ұзақ мерзімді борышпен салыстырғанда, акционерлер үшін қаржылық тәуекелді одан әрі төмендетті.

2024 жылғы Париждегі Олимпиада ойындары Airbnb үшін зор мүмкіндіктер ашады. Ірі халықаралық іс-шаралар тұрғын үйге деген сұранысты арттырады, бұл Airbnb сияқты платформаларға пайда әкеледі. Парижге миллиондаған келуші жиналады деп күтілгендіктен, Airbnb брондаудың өсуін көреді, бұл компанияның кірісін арттыруға әкеледі. Бұл өсіп келе жатқан сұраныс брендтің күшті жақтарымен және қаржылық тұрақтылығымен бірге Airbnb-ге жаһандық оқиғаны тиімді пайдалануға мүмкіндік береді және оны инвестиция үшін тартымды етеді. Олимпиада ойындары кезінде сұраныс пен кірістің өсу әлеуетін ескере отырып, қазір Airbnb-ді өз инвестициялық портфельге қосуды қарастыратын кез келді.

4. Booking Holdings (BKNG) 2024 жылы және одан әрі олимпиадалық мүмкіндіктердің арқасында өркендейтін болады. Бұл әлемдік онлайн туризм индустриясындағы танымал атау, Booking.com, Priceline.com, Kayak.com және Agoda.com сияқты платформаларды басқарады. Covid-19 пандемиясы 2020 жылы компанияның қаржылық жағдайына үлкен соққы берді, бұл былтырғы жылмен салыстырғанда түсімнің 55%-ға айтарлықтай азаюына әкелді, ал таза пайда небәрі 59% миллион долларына дейін төмендеді. Алайда, содан бері Booking Holdings қалпына келіп қана қоймай, сондай-ақ пандемияға дейінгі көрсеткіштерінен де асып түсті. 2023 жылға қарай компанияның түсімі 25%-ға өсіп, 21,4 миллиард долларға жетті.

Booking Holdings-тің 2024 қаржы жылындағы бірінші тоқсандағы есебі, сенімді қалпына келтіру мен өсу траекториясын көрсетеді, түсім бойынша да, сондай-ақ пайда бойынша да күткеннен асып түсті. Компания тоқсандық түсімнің былтырғы жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 17%-ға өсіп, 4,4 млрж АҚШ долларын құрағанын, сондай-ақ таза пайданың 192%-ға таңғаларлық көрсеткішпен өскенін, 776 млн АҚШ долларын құрағанын хабарлады.

Booking Holdings-тің алдағы Олимпиада ойындарынан айтарлықтай пайда алуға мүмкіндігі зор - бұл бүкіл әлем бойынша саяхатшылардың тұратын жерін, әуе билеттерін және әсерлерін оңай брондай алатынына кепілдік беріп, өздерінің кешенді платформасын және инновациялық шешімдерін пайдаланудың бірегей мүмкіндігі. Бұл стратегиялық артықшылық компанияны онлайн туризм индустриясындағы көшбасшылығын нығайта отырып, одан да үлкен қаржылық табысқа итермелеуге бағытталған.

5. Alphabet (GOOGL) Google Ads және Google AdSense платформалары басым сектор саналатын жарнамадан келіп түсетін кірістердің айтарлықтай ағынымен мақтана алады. Бұл платформалар он жылдан астам уақыт бойы Google-дің онлайн-жарнама көшбасшысы ретіндегі орнын нығайтып келеді, пайдаланушылар жарнамамен өзара әрекет еткенде немесе оларды қараған сайын табыс әкеледі.

Олимпиада ойындары, футболдан әлем чемпионаты немесе тіпті АҚШ-тағы президенттік сайлау сияқты оқиғалар әдетте Alphabet сияқты ірі жарнама берушілерге пайда әкеледі. Жазғы Олимпиада ойындары, атап айтқанда, әлемнің түкпір-түкпірінен кең және алуан түрлі аудиторияны тартады, олар - жарнама берушілерге өз брендтерін паш етуге тамаша мүмкіндік. Мысалы, NBCUniversal 2020 жылы Токиодағы жазғы Олимпиада ойындары кезінде ұлттық теледидарлық жарнамадан келіп түскен кірістер 1 миллиард доллардан асты деп хабарлады және бұл көрсеткіш алдағы 2024 жылғы жазғы Олимпиада ойындарына айтарлықтай өседі деп күтілуде.

Компания 2024 жылғы 1 тоқсанда кірістің 15%-ға, атап айтқанда YouTube жарнамасынан келіп түсетін кірістің 21%-ға өсуінің тұрақты өсуінің арқасында айтарлықтай өскенін көрсетті. Операциялық пайда былтырғы жылмен салыстырғанда 46%-ға өсіп, 25,47 млрд АҚШ долларына жетті, бұл акцияға шаққандағы пайданы 1,89 АҚШ долларын құрады, бұл Уолл-стрит күткеннен 1,50 АҚШ долларынан асып түсті. Операциялық табыстылық былтырғы жылғы 25%-дан 32%-ға дейін өсті. Бас директор Сундар Пичай бұл жетістікті «іздеу, YouTube және бұлттағы жоғары көрсеткіштермен байланыстырды, бұл бүкіл компанияда орасан зор серпін береді». Бұл ретте 2024 жылғы Жазғы Олимпиада ойындары мен АҚШ-тағы президенттік сайлауға байланысты жылдың екінші жартысында одан әрі өсу күтілуде.

Alphabet-тің жарнамалық нарықтағы стратегиялық жағдайы, жазғы Олимпиада ойындары сияқты ірі іс-шаралар кезінде жарнамаға жұмсалатын шығыстардың күтілетін өсуімен бірге, компанияның жақын болашақта кірістердің айтарлықтай өсуіне әлеуетін көрсетеді. Қорытындылай келе, Alphabet-тің сенімді жарнамалық инфрақұрылымы және оның Жазғы Олимпиада ойындары сияқты жаһандық оқиғаларға сәйкестігі жарнама секторында одан әрі өсу мен табысқа жету үшін сенімді тезис болып табылады. Компанияның осы мүмкіндіктерден пайда табу қабілеті оны үнемі дамып келе жатқан цифрлық жарнама әлемінде алып күшке айналдырады.

Қорытынды

Париждегі 2024 жылғы Жазғы Олимпиада ойындары көптеген компанияға әлемдік аудиториямен байланысудың бұрын-соңды болмаған мүмкіндігін ұсынады. Іс-шараны кеңінен қамту және стратегиялық жоспарлау оны брендтер үшін атақ пен белсенділікті арттыруға тамаша мүмкіндік етеді. Инвесторлар өз портфельдерін толықтырып, көбейтуге мүмкіндігі барын сеніммен айтуға болады.