Қазақстанда тұрақты қалааралық автобус қатынасы азайған. Бұл туралы Үкімет отырысының қорытындысы бойынша өткен брифингте Көлік министрі Марат Қарабаев мәлімдеді.

«Өкінішке қарай, цифрлық технология тұрақты автобус қатынасының танымалдылығын төмендетті. Мұнда біз екі тармақты қарастырамыз. Біріншіден, біздің орташа жылдамдықты орнату үшін енгізіп жатқан стандартымыз автобустардың тұрақты қатынауын қалпына келтіруге әсер етеді. Неліктен адамдар қазір inDrive немесе жеңіл автокөлікті қалайды? Олар жылдамдықты шектен асырып, тезірек жетеді. Бізде орташа жылдамдық болғанда, автобус та, машина да, бірдей уақытта, кем дегенде, айырмашылық үлкен болмайды», — деп атап өтті ол.

Сондай-ақ такси жүргізушілері күндіз сегіз сағаттан астам көлік жүргізсе, басқа есептік жазба арқылы сапарға шыға алмайтындай етіп FaceID жүйесін енгізу мәселесі қарастырылуда.

«Бірақ біз тағы бір мәселені талқылап жатырмыз. Шет елдерде агрегаторлардың, мысалы, 50 шақырымға дейін жеткізуге құқығы бар, одан артық жүре алмайды. Содан кейін біз әдеттегі автобус қызметіне көшуіміз керек. Яғни, inDrive 50 километрден асатын тасымалдау қызметімен айналыса алмайды. Біреу 150 шақырым дейді, біреу 50 шақырым дейді. Бірақ біз үшін қауіпсіздік маңызды», – деп түсіндірді Марат Қарабаев.

Министрдің айтуынша, қазіргі уақытта заңсыз тасымалданатын көліктердің басым бөлігі оң жақ рульді немесе оң жақ рульді рульден сол рульге ауыстырылған.

«Альфард көліктерінің қатысуымен болған жол-көлік оқиғаларының саны тым көп. Сондықтан қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін жүргізуші медициналық тексеруден өтетін тұрақты автобус қызметі әлі де қажет. Мақсатымыз халықты тұрақты автобуспен тасымалдауға көшуге ынталандыру», — деп түйіндеді министр.