Air Astana авиакомпаниясы 2022 жылы өз кірісін үштен бірге, яғни 324,9 млрд теңгеден 478 млрд теңгеге дейін ұлғайтты, делінген компанияның қаржылық есебінде.

Құжатта кірістің 96,6 пайызы жолаушылар тасымалына тиесілі екені көрсетілген. 2022 жылдың қорытындысы бойынша бұл көрсеткіш 34% – 305,2 млрд теңгеден 462,2 млрд теңгеге дейін өсті. Бір жыл ішінде топтың жолаушылар тасымалы 800 мың адамға артып, 2021 жылғы 6,6 миллион жолаушыдан 2022 жылы 7,4 миллионға дейін өсті. Маршруттар саны 84-тен 88-ге өсті. Топ паркіндегі әуе кемелерінің саны 36-дан 43-ке өсті. Жүк тасымалы мен пошта жөнелтілімдерінен түскен табыс 4 миллиард теңгеге азайып, 10,2 миллиард теңгені құрады. Басқа кірістер 1,6 есеге өсіп, 5,6 млрд теңге болды.

Топтың ішкі бағыттағы жолаушылар мен жүк тасымалының кірісі 37 млрд теңгеге, 168,6 млрд теңгеге дейін, Азия мен Таяу Шығысқа – 1,7 есе, 119 млрд теңгеге, Еуропаға – 2,2 есе, ТМД елдеріне, керісінше 11 млрд теңгеге, 52,3 млрд теңгеге дейін азайды.

Компанияның бір жылдағы таза пайдасы 2,5 есеге жуық өсіп, 37,58 млрд теңгеге жетті. 2021 жылы бұл көрсеткіш 15,49 млрд теңгені құрады. Бұл ретте әуетасымалдаушы 2020 жылды 38,67 млрд теңге шығынмен аяқтады. Сол кезде COVID-19 пандемиясы компанияның жұмысына әсер етті.

Операциялық пайда 2022 жылдың аяғында 1,6 есе, 43,6 млрд теңгеден 70,11 млрд теңгеге дейін өсті. Операциялық шығындар да бір жылда 25,3% өсіп, 883,7 млн ​​долларды немесе 407 млрд теңгені құрады. Компания мұны әлемдік жанармай бағасының өсуімен және жанармай бағасының қымбаттауымен байланыстырады.

Компанияның активтері бір жылда 18% өсіп, 579 млрд теңгеге жетті. Бұл негізінен негізгі қорлардың ұлғаюына байланысты болды. Міндеттемелер 12% – 448,3 млрд теңгеден 508,3 млрд теңгеге дейін өсті. Жарғылық капитал 2,5 есе өсті – 27,6 млрд теңгеден 70,5 млрд теңгеге дейін.

2022 жылғы 31 желтоқсандағы жағдай бойынша бөлінбеген табыс 64,4 млрд теңгені құрады (2021 жылы: 26,8 млрд теңге; 2020 жылы: 11,3 млрд теңге). 2019 жылдан 2021 жылға дейінгі кезеңде компания дивидендтерді есептемеген немесе төлемеген. Алдыңғы дивиденд төлемі 2018 жылы 2017 жылғы таза пайданың 30% (12,8 млрд теңге) көлемінде жүргізілді. Биыл наурыздың соңында 2022 жылға арналған дивидендтер мөлшері 7,5 млрд теңге немесе топтың өткен жылғы таза кірісінің 20%-ы мөлшерінде бекітілген.

Өндіріс қызметкерлерінің жалақысына 40,3 млрд теңге, әкімшілік персоналға 9,1 млрд теңге, сауда қызметкерлерінің жалақысына 3 млрд теңге бөлінді. Директорлар кеңесінің төрағасы мен тәуелсіз директорларға төленген сыйақының жалпы сомасы 7,2 миллион долларды немесе 3,3 миллиард теңгені құрады. 2022 жылы қызметкерлердің орташа саны 5 мың адамды құрады.

2023 жылдың бірінші тоқсанында компания 423 миллион теңге таза пайда алды, бұл 2022 жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 2,5 есе аз. Авиакомпанияның кірісі қаңтар-наурызда 39,2%, 108,8 млрд теңгеге дейін, жолаушылар тасымалынан түскен табыс – 38,8%, 105,5 млрд теңгеге, жүк және пошта тасымалынан түскен табыс – 46,9%, 2,4 млрд теңгеге дейін өсті.

Жыл басынан бері компанияның активтері 2% өсіп, 589,8 млрд.теңгені құрады, міндеттемелері – 4,4%, 527,5 млрд теңгеге дейін өсті, акционерлік капитал 11,6%, 62,3 млрд теңгеге дейін азайды, жарғылық капиталы 2007 жылғы 1 қаңтардан бастап 2011 жылғы 1 қаңтардан бастап өзгермеді 2,5 млрд теңгені құрады.