Xiaomi корпорациясы («Xiaomi» немесе «Топ»; қор коды: 1810), тұрмыстық электроника мен «ақылды» құрылғылардың өндірушісі, олардың негізіне Заттар интернеті платформасымен («IoT») қосылған смартфондар мен «ақылды» жабдықтар жатады. Ол 2024 жылғы 30 маусымда аяқталған үш айдың ішінде («2024 Q2» немесе «Кезең») тексерілмеген шоғырландырылған нәтижелерді жариялады.
2024 жылдың екінші тоқсанында Xiaomi үш тоқсан қатарынан түсімнің жылдық есептеуінде екі таңбалы өсімді көрсетті: табыс 88,9 млрд юаньға жетіп, өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 32% ұлғайды. Түзетілген таза пайда 6,2 млрд юаньды құрап, тұрақты өсімді көрсетеді, бұл өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 20,1% артық. Жалпы маржа жоғары деңгейде қалды — 20,7%. Xiaomi қызметінің үш негізгі бағыты — смартфондар, IoT және күнделікті өмірге арналған тауарлар, сондай-ақ интернет-сервистер — нарық күткенінен асып түсіп, сәйкесінше 46,5 млрд юань, 26,8 млрд юань және 8,3 млрд юань табысты қамтамасыз етті. «Ақылды» электромобильдер бизнесі мен басқа жаңа бастамалардан түскен табыс 6,4 млрд юаньды құрады. Топтың жалпы көрсеткіштері әдеттегі ойлағаннан асып түсіп, қарқынды өсудің жаңа кезеңін белгіледі.
Екінші тоқсанда Xiaomi ақшалай қаражатының көлемі 30 маусымдағы жағдай бойынша 141 млрд юаньға дейін өсті, бұл компанияның одан әрі қарқынды өсуін қолдай отырып, бизнестің негізгі және жаңа бағыттарының тұрақты дамуының негізін салды. Негізгі технологияларға, оның ішінде жасанды интеллектке салынған тұрақты инвестициялар Xiaomi смартфондары мен смарт электромобильдеріндегі өнім мүмкіндіктерін кеңейту, интеллектуалды тәсілді арттыру және Xiaomi Smart Factory операциялық тиімділігін жақсарту арқылы бизнестің дамуын айтарлықтай нығайтты. Xiaomi-дің «Адам x Автомобиль x Үй» зияткер экожүйесін дамытуы оның бизнесін одан әрі нығайтады, сондай-ақ болашақта өсу тұрақтылығын қамтамасыз етеді деп күтілуде.
Xiaomi жеделдетілген жаһандық экспансия аясында бес жетекші смартфон брендтерінің арасында көш бастайды
2024 жылдың екінші тоқсанында Xiaomi смартфондарының әлемдік жеткізілімдері өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 28,1% артып, 42,2 млн бірлікке жетті. Canalys деректеріне сәйкес Xiaomi 16 тоқсан қатарынан 14,6% нарық үлесімен әлемдегі жетекші смартфон брендтерінің үштігінде өз орнын сақтап келеді. Xiaomi — бұл жеткізілімдер көлемі бойынша үздік бестіктің ішіндегі ең жылдам дамып келе жатқан смартфондар бренді.
Xiaomi-дің смартфондарды өндіру бойынша бизнесі тұрақты өсімді көрсетеді: екінші тоқсанда түсім 46,5 млрд юаньды құрады, бұл өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 27,1% артық. Canalys деректері бойынша, екінші тоқсанда топтың смартфондар жеткізілімдері әлемнің 58 елі мен аймағындағы көшбасшылар үштігіне, сондай-ақ 70 ел мен аймақтағы көшбасшылар бестігіне кірді. Мұндай өсім Xiaomi-дің халықаралық нарықтарға, әсіресе Латын Америкасында, Оңтүстік-Шығыс Азияда, Таяу Шығыста және Африкада жедел экспансиясына байланысты өсіп келе жатқан әсерін көрсетеді. Латын Америкасында Xiaomi смартфондарының жеткізілімдері алғаш рет ТОП-2-ге кірді.
IoT-бизнес кірістерінің өсуі: екінші тоқсанда кондиционерлердің жеткізілімі 40%-дан асты
Екінші тоқсанда Xiaomi бизнесі IoT өнімдері мен күнделікті өмірге арналған тауарлардың өндірісі бойынша өсу үрдісін жалғастырып, рекордтық жоғары кірісті 26,8 млрд юань мөлшерінде көрсетті, бұл өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 20,3% көбірек. «Ақылды» тұрмыстық техника сегменті де жоғары көрсеткіштерді көрсетуін жалғастырды, сондай-ақ оның кірісі өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 38,7% ұлғайды.
Canalys деректеріне сәйкес Xiaomi планшеттерінің әлемдік жеткізілімдері өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда екінші тоқсанда екі есе өсті, бұл осы брендті жеткізілімдер көлемі бойынша жетекші бес брендтің ішінде ең жылдам дамып келе жатқан брендке айналдырды. Xiaomi киілетін құрылғыларының жеткізілімдері әлемде 3-орынға және Қытайда 2-орынға, ал TWS құлаққаптарының жеткізілімдері әлемде 3-орынға және Қытайда 1-орынға ие болды.
Екінші тоқсанда Xiaomi кондиционерлері жеткізілімдерінің көлемі 3,3 млн бірліктен асып, өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 40%-дан асты. Xiaomi тоңазытқыштары мен кір жуғыш машиналарының жеткізілімдері де сәйкесінше 600 мың және 400 мың бірліктен асып, айтарлықтай өсіп келе жатқанын көрсетті.
Интернет қызметтері бизнесінің тұрақты өсуі: әлемдегі және құрлықтық Қытайдағы MAU саны 10%-дан асты
Осы кезең ішінде интернет қызметтерінен түсетін табыс қарқынды өсуін жалғастырып, 11% өсті және рекордтық 8,3 млрд юаньға жетті. Xiaomi жаһандық серіктестік желісі тереңдеп, кеңейген сайын, екінші тоқсанда шетелдік интернет қызметтерінен түсетін табыс өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 32,9% өсіп және 2,7 млрд юаньды құрап, интернет қызметтерінің жалпы кірісіндегі өз үлесін 32,1%-ға дейін арттырды.
Интернет пайдаланушыларының базасы кеңеюін жалғастырады: әлемдегі және құрлықтық Қытайдағы ай сайынғы белсенді пайдаланушылар саны (MAU) рекордтық шамаға жетті. 2024 жылдың маусымында MAU жаһандық көрсеткіші 675,8 млнға жетіп, өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 11,5% ұлғайды, ал құрлықтық Қытайда MAU көрсеткіші 164,4 млнға дейін өсті, бұл өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 10,1% көбірек.
Smart EV бизнесінің өсуі келтірілген болжамнан асып кетті: екінші тоқсанда 27 мыңнан астам автомобиль жеткізілді
Xiaomi-дің SU7 сериялы алғашқы «ақылды» электромобилінің дебютінен кейін нарықтық көрсеткіштер ойлағаннан айтарлықтай асып түсті. Екінші тоқсанда «ақылды» электромобильдер бизнесі мен басқа да жаңа бастамалардан түскен табыс 6,4 млрд юаньға жетті. Топ Xiaomi SU7 сериясының өндірісі мен жеткізілімін өсіруді жалғастыруда. Екінші тоқсанда осы сериядағы автомобильдер жеткізілімінің көлемі 27 307 бірлікке жетті, ал ай сайынғы жеткізілімдер екі ай қатарынан 10 мың бірліктен асты. Өндірістік қуаттылықтың өсу қарқыны жоспарлы көрсеткіштерден озып тұр, бұл компанияның жоғары бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді.
Маусым айынан бастап Xiaomi EV Factory екі ауысымда жұмыс істей бастады, Топ өзінің қараша айына дейін 100 мың автомобиль жеткізу мақсатына жетуге ұмтылып, кестеден озып кетті. Сонымен бірге компания 2024 жылдың соңына дейін Xiaomi SU7 сериялы 120 мың автомобиль жеткізуді жоспарлап отыр. 2024 жылғы 30 маусымдағы жағдай бойынша Xiaomi құрлықтық Қытайда 87 смарт зияткер EV сату орталығын ашты, бұл тапсырыстардың тұрақты өсуін қамтамасыз етеді және пайдаланушыларға автомобильді қорғау бойынша кәсіби қызметтердің толық ауқымын ұсынады.
Жеткілікті ақша ресурстарының арқасында Xiaomi Smart EV бизнесі өзінің ықпалы мен негізгі бәсекеге қабілеттілігін нығайта отырып, қатаң нарықтық бәсекелестік жағдайында технологияға және өнімдерді әзірлеуге баса назар аудара алады. Xiaomi негізгі технологияларда жаңа табыстар мен жетістіктерге қол жеткізіп, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін едәуір арттыра отырып, дербес зерттеулерге айтарлықтай мүмкіндіктер жинауды жалғастыруда. 2024 жылдың шілдесінде Топ Xiaomi SU7 Ultra прототипін ұсынды, қазан айында Нюрбургринг Нордшляйфте тас жолмен айналып өтудің рекордтық уақытын белгілеу жоспарларын жариялады. Алға қойылатын мақсат — келесі онжылдық ішінде осы тас жолдағы ең жылдам төрт есікті электромобиль болу.
Жасанды интеллект (ЖИ) Xiaomi-дің «Адам x Автомобиль x Үй» зияткер экожүйесінің әлеуетін толық ашады, бұл премиум класындағы нарықтың өсуін ынталандырады
Топ өзінің «Адам x Автомобиль x Үй» зияткер экожүйесін кеңейту мақсатында жасанды интеллект енгізуді жалғастыруда. Екінші тоқсанда Xiaomi-дің ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға (ҒЗТКЖ) салған инвестициясы өсуін жалғастырып, 5,5 млрд юаньға жетті, бұл өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда 20,7% артық. Xiaomi жасанды интеллект технологиясы бірнеше салада, әсіресе ақылды электромобильдер секторында инновациялық жетістіктерге жетті. Осы технологиялар автопилотқа, автокөлікті автоматты қоюға және Xiaomi ЖИ көмекшісімен дауыс арқылы өзара әрекеттесуге сенімді техникалық қолдауды қамтамасыз ете отырып, кеңінен қолданылады.
Xiaomi смартфондар сегментінде өзінің ЖИ көмекшісі арқылы мультимодальды тану және деректерді талдау мүмкіндіктерін кеңейтіп, пайдаланушыларға көптеген функцияларды, оның ішінде құжаттарды талдауды және ЖИ көмегімен бейне жасауды ұсынды. Осы инновациялар Xiaomi-дің премиум класындағы нарықта өсуіне ықпал етеді.
Тәуелсіз зерттеушілердің деректеріне сәйкес 2024 жылдың екінші тоқсанында Xiaomi смартфондарының 3000 юань тұратын премиум модельдері құрлықтық Қытайдағы смартфондардың жалпы жеткізілімінің 22,1%-ын құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 2,0 пайыздық тармаққа артық. 3 000-нан бастап 4 000 юаньға дейінгі, 4 000-нан бастап 5 000 юаньға дейінгі және 5 000-нан бастап 6 000 юаньға дейінгі баға сегменттеріндегі смартфондардың үлесі сәйкесінше 16,8%, 20,1% және 8,9% құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда оның өскенін көрсетеді.
19 шілдеде Xiaomi компаниясы құрлықтық Қытайда Xiaomi MIX Fold 4 жаңа буынының флагмандық жиналмалы құрылғысын, сондай-ақ Xiaomi MIX Flip алғашқы шағын жиналмалы құрылғысын ұсынды. Осы екі модельдің өнімділігі ойлағаннан едәуір асып түсті, бұл Xiaomi-дің премиум класындағы нарықтағы жайғасымын одан әрі нығайтты. Xiaomi MIX Flip өзінің бірегей жиналмалы құрылымының және ЖИ автономды аудару функциясы бар 4,01 дюймдік инновациялық сыртқы дисплейінің арқасында кеңінен танымал болды.