Қазақстан мен Қытай арасындағы теміржол арқылы жүк тасымалының көлемі өткен жылы 23 миллион тоннадан асып, тарихи рекордқа жетті, деп хабарлайды Курсив.

2022 жылы Қазақстан мен Қытай теміржол көлігімен 2021 жылмен салыстырғанда 15 пайыз көп жүк тасымалдады. Экспортқа 17 пайыз артық жүк жөнелтілді. Бұл қазақстандық кәсіпорындардың өнімдерін тасымалдаудың өсуіне байланысты болды.

Темір рудасы – 17 пайыз, түсті руда – 45 пайыз, қара металдар – 6 пайыз, контейнердегі астық жүктері – 70 пайыз, басқа жүктер – 83 пайыз көбейді. 

ҚТЖ мұндай көрсеткіштерге Қазақстан мен Қытай теміржолшылары қызметкерлерінің үйлесімді жұмысының арқасында қол жеткізілгенін айтты: «ҚТЖ ҰК» АҚ Қытайдың темір жол әкімшіліктерімен бірлесіп, пойыздарды қабылдау мен тасымалдауды кедергісіз қамтамасыз етуге тырысты. сондай-ақ өткел өткізу қабілетін тиімді пайдалану».

ҚТЖ Қытайға жүк тасымалдауға сұраныстың артуына байланысты теміржол инфрақұрылымын дамытуды жеделдетуге тырысуда. Мысалы, 2022 жылдың қараша айында Достық-Мойынты учаскесінде екінші жолдардың құрылысы басталды. Нысан пайдалануға берілгеннен кейін учаскенің өткізу қабілеті бес есеге – тәулігіне 12 жұптан 60 жұпқа дейін (темір жолдардың бір жолды учаскелеріндегі өткізу бірлігі) жүк пойыздарына дейін артады деген болжам бар.

Сондай-ақ Аягөз – Бақты үшінші теміржол өткелінің құрылысы жоспарлануда, жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі әзірленуде.

ҚТЖ жоғарыда аталған жобалар іске қосылғаннан кейін екі мемлекет арасындағы жүк ағыны бұрынғыдан да арта түсетініне сенімді.