Жарнама және нарықты зерттеу саласындағы қызметтердің көлемі 58 млрд теңгені құрады, бұл бір жыл бұрынғыдан құндық мәнде 19,6%-ға аз. Сектордың нақты құлдырауы 25%-ды құрады – бұл холдингтік компаниялардың қызметін қоспағанда (мұнда екі есе төмендеу бірден байқалды) қызмет көрсету саласындағы ең ауыр құлдырау, деп хабарлайды energyprom.kz
Салыстыру үшін: бір жыл бұрын, 2022 жылдың бірінші тоқсанында сектордағы қызмет көрсету көлемі 72,1 млрд теңгеге жеткен.
Саладағы қызмет көрсету көлемінің төмендеуі жарнама агенттіктері саласындағы көрсеткіштердің күрт төмендеуіне байланысты: құндық мәнде жылына бірден минус 28,6%, 48,5 млрд теңгеге дейін.
Өз кезегінде бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнама саласындағы қызмет көлемі, керісінше, бірден 2,6 есеге өсіп, 2,8 млрд теңгеге жетті.
Маркетингтік және аналитикалық зерттеулерге сұраныс та артты: нарық конъюнктурасын және қоғамдық пікірді зерттеу саласындағы қызметтердің көлемі 2,2 есе өсіп, 6,7 млрд теңгеге жетті.
Өңірлік тұрғыда жарнама және нарықты зерттеу саласындағы қызметтердің ең үлкен көлемі қаржы орталығына тиесілі, Алматы – 45,1 млрд теңге. Одан кейінгі орында Нұр-Сұлтан – 7 млрд теңгеге жуық.
Саладағы қызметтердің айтарлықтай көлемі Қарағанды (875,1 млн. теңге) және Павлодар (794,4 млн. теңге) облыстарына да тиесілі.
Ең әлсіз көрсеткіштер Түркістан облысында тіркелген – небәрі 38,1 млн теңге. Сырттан келгендер қатарында Қызылорда (115,3 млн теңге) және Маңғыстау (162,1 млн теңге) облыстары да бар.