2021 жылы Интернет арқылы қызметтерді сату көлемі 349,9 млрд теңгені құрады, бұл 2020 жылмен салыстырғанда 67,3%-ға артық, деп хабарлайды ranking.kz.
Тапсырыстардың саны бір уақытта үш есе дерлік өсті, яғни 28,8 миллионнан 85 миллионға дейін, бұл бір өтінімнің орташа вексельін 7,3 мыңнан 4,1 мың теңгеге дейін қысқартты.
Қызмет түрлері бойынша Интернет арқылы тапсырыстардың ең көп көлемі жарнама қызметтеріне тиесілі – 30,4 млрд теңге, бұл 2020 жылмен салыстырғанда бірден 6,2 есеге көп.
Одан әрі демалыс, ойын-сауық, мәдениет және спорт саласындағы билеттерді сату – 28,5 млрд теңге, өсім – жылына бірден 8,1 есе.
Сондай-ақ қызмет көрсетудің айтарлықтай көлемі көлік билеттерін сату (20,1 млрд. теңге, 2020 жылмен салыстырғанда 2 есе аз) және орналастыру қызметтерін брондау және төлеу (15,6 млрд. теңге, бір жылда 46,4%-ға өсті) бойынша да төмендеді.
Тапсырыс бойынша азық-түлік жеткізу қызметі 2021 жылы 3,1 млрд теңгені құрады, бұл 2020 жылмен салыстырғанда 28,5%-ға артық.
Қазақстан Республикасының өңірлері арасында Интернет арқылы қызметтерді сатудың айтарлықтай көлемі тек Алматы қаласына тиесілі: 277,1 млрд теңге, оның 68,6%-ы электрондық төлем жүйесі арқылы төленген. Бұл республикалық орташа көрсеткіштен 62,3%-ға жоғары.
Одан кейінгі орында айтарлықтай маржамен Нұр-Сұлтан тұр: мұнда қызмет көрсету көлемі 50,9 млрд теңгені құрады, ал бұл қаражаттың жартысынан азы электронды төлем жүйесі арқылы төлемдерге тиесілі.
Қазақстан Республикасының басқа аймақтарында интернет арқылы қызметтерді сату көлемі Қызылорда облысында 4,7 миллион теңгеден Шымкент қаласында 5,4 миллиард теңгеге дейін ауытқиды. Бір қызығы, ресми деректерге сүйенсек, Қызылорда облысында электронды төлем жүйесі арқылы төленген қызметтердің үлесі облыс бойынша жалпы көлемнің 100 пайызын, ал Шымкентте небәрі 0,1 пайызды құраған.