2024 жылы жаһандық жарнамаға жұмсалатын шығындар АҚШ-тағы саяси жарнаманы есептемегенде 7,8% өсіп, 989,8 млрд долларды құрайды, деп WPP британдық жарнама концерніне тиесілі GroupM агенттігі болжайды, деп хабарлайды Kapital.kz.

Желтоқсан айында жасалған алдыңғы болжам тек 5,3% өсімді болжады.

Сонымен бірге, 2025 жылы жаһандық жарнама нарығы, GroupM мәліметтері бойынша, 6,8% өсіп, 1,1 трлн долларға жетеді. Осылайша, жарнама индустриясы 1 триллион долларлық межеден бір жыл бұрын күтілгеннен тезірек асып түседі.

Көрсеткіштерге негізгі әсер Қытай нарығына қатысты болжамды жоғары қарай қайта қарау болды.

GroupM енді Қытайдағы жарнама шығындары 2024 жылы 199,4 миллиард долларды құрайды деп күтеді, бұл бұрын болжанған 148,2 миллиард доллардан төмен.

АҚШ-та бұл көрсеткіш биылғы жылы 5,8%, 365,9 млрд долларға дейін өседі деп күтілуде (желтоқсанда ол 360,4 млрд доллар болады деп болжанған). The Hollywood Reporter агенттігінің хабарлауынша, 2025 жылы ол 4,9% өсуі мүмкін.

GroupM сонымен қатар биылғы жылы жарнамадан түсетін кірістің 69,5% жасанды интеллект арқылы жасалады деп күтетінін айтты, бұл көрсеткіш 2029 жылға қарай 94,1% жетеді. Бұл AI құралдарын белсенді пайдаланатын Google (Alphabet Inc. (SPB: GOOG) бөлігі), Meta (SPB: META) және Bytedance сияқты компанияларға жарнамадан түсетін кірістің қаншалықты түсетінін көрсетеді.

GroupM бизнес-аналитикасының президенті және есеп авторы Кейт Скотт-Доукинс: «AI интеграцияланған және жарнама индустриясы сияқты кіріске тікелей әсер ететін басқа сала жоқ шығар», — дейді.