Толығымен электрлі және қосылатын гибридті көліктердің жаһандық сатылымы тамыз айында өткен жылмен салыстырғанда 20% өсті, Еуропадағы сатылым керісінше 33% төмендеді, бұл 2023 жылдың қаңтарынан бергі ең әлсіз көрсеткіш. Мұндай мәліметтерді бейсенбіде Rho Motion аналитикалық компаниясы жариялады.
Rho Motion компаниясының болжамы бойынша, әлемдегі ең үлкен нарық Қытайдағы электр көліктерінің сатылымы өткен жылмен салыстырғанда үштен бірге артып, 10,5 млн көлікке жетеді. Еуропада сатылым шамамен өткен жылғы деңгейде қалады — 3,1 млн бірлік.
Толық электрлі (BEV) және қосылатын гибридті (PHEV) қондырғыларды қоса алғанда, электрлі көліктердің жаһандық сатылымы тамыз айында 1,47 млн данаға жетті. Қытайдағы сатылым 42% өсіп, рекордтық көрсеткішке жетіп, бір миллионнан астам көлікті құрады, ал АҚШ пен Канадада сатылымдар 8% өсіп, 0,16 млн данаға жетті. Жыл басынан бері Еуропадағы сатылымдар 4% төмендеді, бұл Германияда субсидиялардың қысқаруынан кейін 23% төмендеді.
4 қыркүйекте Германия үкіметі өткен жылы жасыл көшуді жеделдетуге бағытталған субсидиялау бағдарламасын кенеттен тоқтатқаннан кейін электр көліктерін сату бойынша компанияларға 40%-ға дейін салық шегерімдерін жасауға келісті.
Электромобильдердің әлемдік нарығындағы жағдайды талдаудан біз оның дамуының осы кезеңінде ол мемлекеттік қолдауға өте тәуелді деп қорытынды жасауға болады, өйткені Германияда электромобильдерді сатып алуға субсидиялар жойылғаннан кейін оларды сату аймақта күрт төмендеді, ал Қытайда олар керісінше, мұндай субсидиялардың берілуіне байланысты айтарлықтай өсті. Америка Құрама Штаттарында электромобильді сатып алу үшін салық шегерімі одан да ертерек енгізілді және бұл олардың елдегі сату көлемінің артуына әкелді.
«Болашақта біз еуроаймақтағы электромобильдер сатылымының төмендеуін болжауға болады, өйткені Германиядағы субсидияларды алып тастаумен қатар, олар қытайлық электр көліктеріне баж салығын да айтарлықтай арттырды, олардың құны өткен кезеңде сатылым көлемін қолдады. айлар. Қытайда, керісінше, EV автокөліктерінің сатылымы өседі деп болжануда, өйткені олар дәстүрлі түрде күнтізбелік жылдың соңында өседі. Бірақ қытайлық электромобиль өндірушілерінің бағалы қағаздарының бағасы қысымға ұшырауы мүмкін, өйткені АҚШ пен Еуропалық Одақта қорғаныс баждары енгізілгеннен кейін олардың экспорттық сатылымы төмендейді», — деп атап өтті Freedom Finance Global сарапшысы Владимир Чернов.
Электр көліктеріне деген сұраныс соңғы айларда бірнеше жылдар бойы күшті өсуден кейін азайды, өйткені тұтынушылар неғұрлым қолжетімді модельдерді күтеді немесе гибридті баламаларды таңдайды. Бұл бірнеше автокөлік өндірушілерді электрлендіру жоспарларын қысқартуға әкелді.