Қазақстанда 2022 жылдың қаңтар-мамыр айларында аяқ киім өндірісі 546 мың жұпты құрады, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 13,3%-ға аз. Бұған дейін салада үш жыл қатарынан өндіріс көлемінің өсімі байқалған. Мысалы, бір жыл бұрын өсім 46,6%-ды құрады.

Қазақстан Республикасы аймақтарының ішінде ең көп өндіріс көлемі Алматыда (253,3 мың жұп аяқ киім), одан кейін Жамбыл (73,4 мың жұп) және Алматы (57,9 мың жұп) облыстарына тиесілі.

Нарық толығымен дерлік импортқа негізделген, ол 2022 жылдың қаңтар-наурыз айларында 6,9 миллион жұпты құрады. Бір қызығы, бұл 2021 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 2,6 есеге аз. Ішкі нарықта 2022 жылдың бірінші тоқсанында 7,2 миллион жұп сатылды, бұл бір жыл бұрынғыдан 2,5 есе аз.

Қазақстан Республикасының Есеп комитеті аяқ киім импортына назар аударды. Кедендік әкімшілендіру саласына жүргізілген аудит нәтижелері бойынша Қазақстанға әкелінген аяқ киімдер бойынша деректерде (сомалар бойынша) сәйкессіздік анықталды. Комитет мұндай көрсеткіштермен халықтың бір бөлігі жалаң аяқ жүруге мәжбүр болады деген қорытындыға келген. Өз кезегінде Мемлекеттік кірістер комитеті Есеп комитетінің қорытындысына түсініктеме берді. ҚР мен ҚХР заңнамасы мен нормалары Қазақстанның заңнамасымен сәйкес келмейтіндіктен, ҚХР-мен тауар позициялары контекстіндегі кедендік статистиканы салыстыру дұрыс болмайтынын мәлімдеді.

2022 жылдың мамыр айында аяқ киім бағасы бір жыл ішінде 9,7%-ға өсті, бұл төрт жылдағы ең жоғары көрсеткіш.

Өңірлер бойынша бағаның көтерілуі Қостанай облысында 4,9%-дан Маңғыстау облысында 19,5%-ға дейін болды. Бағаның айтарлықтай өсуі Қызылорда облысында (15,1%-ға), Шымкентте (13,7%-ға) және Түркістан облысында (12,8%-ға) да байқалды.

Балалар аяқ киімі бір жыл ішінде ең жоғары өсті: бірден 14,2%-ға. Әйелдер аяқ киімі 8,8%-ға, ал ерлердікі 7,9%-ға қымбаттады.