Қазақстандықтар азық-түлікке көбірек, ал қызмет көрсетуге аз жұмсайды.
Статистикаға сәйкес. 2015-2022 жылдары азық-түлікке тұтынушылық шығындардың үлесі 43,8%-дан 51,2%-ға дейін өсті. Бұл ретте ақылы қызметтерге жұмсалған шығыстардың үлесі 23,8%-дан 18,4%-ға төмендеді.
USDA Экономикалық зерттеулер қызметінің 2021 деректері бойынша «тұтыну шығындарындағы азық-түлікке, оның ішінде үйде тұтынылатын алкогольсіз сусындардың үлесі» зерттеуге енген 104 елдің ішінде Қазақстан 98-орында.
ұл көрсеткіш бойынша көшбасшылар: АҚШ (6,7%), Сингапур (8,4%) және Ұлыбритания (8,7%).
Тізімнің соңында Кения (56,1%), Мьянма (56,5%) және Нигерия (59,0%).
Энгель заңы бойынша халықтың табысы өскен сайын азық-түлікке жұмсалатын шығындардың үлесі төмендейді, ал қызмет көрсетуге жұмсалатын шығындардың үлесі айтарлықтай өседі. Бұл үлгі елдерде де байқалады. Ел неғұрлым бай болса, соғұрлым азық-түлікке жұмсалатын шығындардың үлесі аз, ал қызмет көрсетуге жұмсалатын үлес көп болады.