Қазақстандық әуе компаниялары жыл басынан бергі бес айда 161 млрд теңгеден астам табыс тапты. Көрсеткіш былтырғы бес аймен салыстырғанда 38 көп.
Табыстың көбеюіне жолаушылар санының артуы да, олардың ұшу қашықтығының көбеюі де әсер етті.
Статистика бюросының ақпаратына сәйкес, есепті кезеңде жолаушы айналымы 5,8 млрд жолаушы-километрді құрады. Көрсеткіш 20 пайызға өсті.
Жүк тасымалдау көлемі, керісінше, биылғы жылдың басында қысқарды. Бірақ бұл түпкілікті пайдаға аз әсер етті, өйткені жүк айналымынан түсетін табыс үлесі жалпы көлемнің 2%-ын ғана құрайды. Мәселен, 161 миллиард теңгенің 3,7 миллиард теңгесі ғана жүк тасымалдауға тиесілі.
Ұшақтарды жалға беруден нарық қатысушылары тағы 2 млрд теңгеге жуық ақша тапты.
Биылғы жылы жолаушылар тасымалы әуе компанияларының негізгі табыс көзі болып қалды. Бес айда әуе тасымалы операторлары билет сатудан 157,6 млрд теңге пайда тапты. Өсу индексі 45 пайызды құрады.
Пандемияның бірінші жылында тоқырауға ұшыраған әуе саяхаты саласы тек 2021 жылы ғана кірісті арттыра бастады.
Әуе көлігі қызметтерінің баға индексін талдауға қарағанда, өткен жылы компаниялардың тарифтері 17 пайызға өскен. Бұл соңғы бес жылдағы ең жоғары өсу қарқыны.
Аймақтар бойынша баға индекстерінің айырмашылығын атап өтуге болады. 2017 жылғы ең қымбат рейстер Маңғыстау облысы (плюс 45%) мен Алматыда (плюс 34%) қымбаттады. Бағаның 23-30%-ға өсуі Нұр-Сұлтан, Атырау, Қызылорда және Түркістан облыстарында болды.