2022 жылдың қаңтар-желтоқсанда ҚР-да жарнама және нарықты зерттеу қызметінің көлемі 355,1 млрд теңгені құрады, бұл бір жыл бұрынғыдан ақшалай 5,8% аз. Бұл ретте ФКИ небәрі 85,4%-ды құрайды, бұл сектордағы қызметтің іс жүзінде 14,6% азайғанын көрсетеді.
Салыстыру үшін: 2021 жылы қызмет көлемі, керісінше, ақшалай 53,3%, ал нақты мәнде 45,3% өсіп, 376,8 млрд теңгені құраған.
Өңірлер бойынша жарнама және нарықты зерттеу қызметінің басым бөлігі дәстүрлі түрде Алматыда көрсетілді: 267,1 млрд теңге, бір жыл бұрын 320 млрд теңге болған еді. Көрсеткіш ақшалай 16,5% азайды. Еліміздегі барлық қызметтердің 75,2%-ы оңтүстік астанаға тиесілі.
Екінші орында 38,6 млрд теңгемен елорда тұр – бір жыл бұрынғыдан құндық мәнде 24,3% көбейген. Үздік үштікті Қарағанды облысы жапты: 19,7 млрд теңге, жылдық өсім 5,4 есе.
Мұндай қызмет ең аз көрсетілген өңірлер Ұлытау, Түркістан және Жетісу облыстары: тиісінше 75,2 млн, 195,5 млн және 364,5 млн теңге.
Көрсетілген қызметтердің барлығы дерлік жарнама агенттіктеріне тиесілі: 81,7% немесе 290,2 млрд теңге, бұл бір жыл бұрынғыдан 16,4% аз.
БАҚ-та жарнаманы орналастыру қызметі 11,6% өсіп, 10 млрд теңгеге жетсе, нарықты және қоғамдық пікірді зерттеу қызметі 2,7 есе өсіп, 54,8 млрд теңгеге жетті.
Қазақстан блогерлердің жарнамадан түскен табысына салық салу жоспарланып отыр, деп хабарлайды inbusiness.kz.